Benvid@s a Auladiver, o blog de Pedagoxía Terapéutica do CEIP A Rúa (Cangas), un espazo aberto e dinámico que aposta polo valor da diversidade.

domingo, 28 de noviembre de 2010

Caligrama

Os/as alumnos/as de 5º están super emocionados coa poesía. A semana pasada estiveron traballando os caligramas, e moi pronto poderedes ver os resultados no seu blog Rizando o rizo.

En Auladiver, Iván, despois de traballalo co profe de AL
, estivo rematando o seu. Así foi como quedou:


Iván cóntanos todo o proceso:

1- Ana dibujó un caligrama en la pizarra y nos explicó cómo eran.

2- Pensamos cómo hacer el caligrama.

3- Hice un dibujo de una casa.

4- Con José hice las letras en sucio.

5- Con Rosana escribí la letra en la libreta. Repasé con pilot negro, esperé a que secara y borré los restos de lápiz.

6- Lo escribí en el blog Auladiver .

7- Lo leí en mi clase y todos me felicitaron.


Aí van unhas fotos:


sábado, 20 de noviembre de 2010

Día Universal da Infancia

Hoxe celebramos o Día Universal dos Nenos e das Nenas. A Asemblea Xeral das Nacións Unidas recomendou en 1954 que todos os países instituíran unha data que se destinaría a actividades propias para promover o benestar, a fraternidade e a comprensión entre todos os nenos e nenas do mundo. A elección do 20 de Novembro coincide coa data na que a Asemblea Xeral aprobou a Declaración sobre os Dereitos do Neno en 1959, e a Convención sobre os Dereitos do Neno en 1989.





Os debuxos animados en pro dos dereitos dos nenos
foi unha iniciativa de UNICEF para informar e concienciar sobre estes dereitos.



miércoles, 17 de noviembre de 2010

Ramón o Dragón

Visitamos auLA de A.L., o blog da profe Luz, e alí vimos un vídeo que nos gustou moito: a canción de "Ramón el Dragón".



Serviunos para traballar a pronuncia da "r", a memoria e o ritmo, e pasámolo moi ben cantándoa na clase. Por iso decidimos facer este conto.

Luana cóntanos todo o proceso:

1º Escuché la canción de Ramón el dragón en el ordenador.
2º Escribí la letra de la canción.

3º Hice la portada escribiendo el título con rotulador y recorté un dibujo de Ramón para pegarlo.
4º Busqué un dibujo para cada estrofa.
5º Recorté todos los dibujos con las tijeras mágicas.

6º Lo pegué todo en hojas amarillas y las grapé.

Aí vai o conto. Esperamos que vos guste!!!





martes, 16 de noviembre de 2010

Autorretrato

Continuamos traballando a Identidade Persoal a través do Autorretrato.



Utilizamos en primeiro lugar as máquinas do autorretrato do caixón de Identidade de Kitscaixa Valores de La Caixa. En parellas fomos valorando as distintas calidades e despois comentamos os resultados co/a compañeiro/a para saber que cambios faría, así pudemos apreciar as diferencias entre como nos vemos nós e como nos ven os demais (xeralmente mellor).


Nunha segunda actividade, reproducimos a imaxe da máquina sobre papel e aí redactamos o noso autorretrato actual, pasado e desexado.

Para finalizar, tentamos imaxinar o futuro creando un texto que comezaba: "
Son (nome), hoxe é 29 de outubro de 2025 e estou..."

Antía e Vanessa o resumen así:

"Cando empezamos a facer o autorretrato déronnos unhas tarxetas con calidades e tiñamos que poñer as que creiamos que tiñamos e logo lémolo diante da clase. Tamén fixemos outra actividade na que tiñamos que poñer o que seremos en 2025, como seremos, con quen viviremos... Foi moi divertido porque cando a profe Rosana o leu diante da clase, tiñamos que adiviñar de quen era o texto segun as calidades que puxera..."

jueves, 11 de noviembre de 2010

Chegou o Magosto!!!

En Auladiver preparamos unha gran castaña cos brazos abertos para darvos unha aperta a todos/as os/as que compartades con nós este Magosto.

Hoxe está todo mollado e non podemos asar as castañas, ¡que mágoa! A ver se o luns o podemos celebrar!



domingo, 7 de noviembre de 2010

Identidade persoal e social

Iniciamos un bloque de actividades que teñen como eixo a reflexión sobre a Identidade Persoal, aínda que integrándoa coa identidade social e co compromiso social.

O primeiro paso foi a elección dos representantes da clase. Para activar os coñecementos previos, estivemos debatendo sobre as calidades persoais que debería ter un bo representante e valorando as nosas para ver se coincidían coas seleccionadas. Logo tentamos reproducir na aula o proceso electoral propio dos sistemas democráticos. Houbo presentación de candidaturas, mini-campaña electoral, constitución da mesa cos correspondentes Presidente, Secretaria e Voceiro, urna, papeletas para o voto, reconto de votos e elaboración da acta cos resultados.

Así o viviron Laura e Mateo:

Primeiro Rosana díxonos as calidades que podemos ter e despois, cada un fixo a súa mini campaña cun discurso. Aí vai un exemplo:

"Hola, creo que debería ser o representante porque reúno algunhas das condicións que dixemos, porque gustaríame moito representarvos e porque ata agora sempre foron nenas, dende fai 3 anos" (Mateo)

Despois todos votamos poñendo os dous nomes das persoas que nos parecían máis adecuadas para ser representantes e o metiamos nunha urna, logo dous persoas da clase, a maior e o pequeno, ían sacando as papeletas e así votamos aos representantes.

Por certo, os elixidos foron: Miguel e Tamara. Noraboa!